آ

  • آموزش مهارت‌های همدلی اثربخشی آموزش مهارت‌های همدلی بر خودشیفتگی و زورگویی دانش‌آموزان زورگو [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 67-92]

ا

  • اجتماعی-فرهنگی و اقتصادی ارائه مدل ترکیبی توانمندسازی برای زنان حاشیه‌نشین [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]

  • استرس شغلی تعیین و طراحی الگوی ساختاری رابطه تناسب های پنج گانه(فرد-شغل، فرد-سازمان، فرد- حرفه، فرد-گروه و فرد-کارراهه) و استرس شغلی باتوجه به نقش تعدیلی شخصیت [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]

  • اضطراب رابطه فعالیت گرایی هیپومانیا، ضعف روحیه و هیجانات منفی مختل‌کننده مبتنی بر فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در اضطراب، افسردگی و انگیزش جنسی مبتلایان به اختلالات عملکرد جنسی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 111-132]

  • اضطراب اثربخشی واقعیت‌درمانی آنلاین بر اضطراب و پریشانی روان‌شناختی بیماران بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

  • اعتیاد مطالعه کیفی عوامل مؤثر بر پایبندی به درمان در معتادان تحت درمان انجمن معتادان گمنام در شهر اصفهان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 219-240]

  • افسردگی اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) در کاهش رفتارهای تکانشی،ناگوئی خلقی و ناامیدی در بیماران افسرده مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 201-218]

  • افسردگی و انگیزش جنسی رابطه فعالیت گرایی هیپومانیا، ضعف روحیه و هیجانات منفی مختل‌کننده مبتنی بر فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در اضطراب، افسردگی و انگیزش جنسی مبتلایان به اختلالات عملکرد جنسی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 111-132]

  • انرژی انرژی، شکوفایی و بهزیستی ذهنی: یک مدل میانجی‌گر تعدیل‌‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-44]

  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر رفتارهای ارتقا سلامت و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در بیماران خودایمنی (پسوریازیس) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 45-66]

  • انگیزة آموزش بررسی برازش یک مدل مفهومی از میانجی‌گری سر زندگی در کار: پیشایندهای سازمانی و پیامدهای آموزشی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 93-116]

  • انگیزش شغلی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیامدهای فرسودگی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 153-176]

  • انگیزه اجتماع‌یار انرژی، شکوفایی و بهزیستی ذهنی: یک مدل میانجی‌گر تعدیل‌‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-44]

  • انگیزه پیشرفت پیش بینی طرحواره ناسازگار خود انضباطی ناکافی بر اساس انگیزه پیشرفت، معنای زندگی و دشواری تنظیم هیجانی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 133-152]

  • انگیزه پیشرفت طراحی و تدوین الگوی تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 197-214]

  • اهمال کاری تحصیلی رابطه علّی هوش فرهنگی و سرزندگی تحصیلی با یادگیری خودراهبر از طریق میانجیگری اهمال کاری تحصیلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 177-196]

ب

  • باورهای غیرمنطقی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر باورهای غیرمنطقی و خودتنظیمی هیجانی زنان دارای تعارض زناشویی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 241-264]

  • بسته درمانی مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی اثربخشی بسته درمانی مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی بر بهزیستی روان‌شناختی و پریشانی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 49-68]

  • بعد روان‌شناختی ارائه مدل ترکیبی توانمندسازی برای زنان حاشیه‌نشین [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]

  • بهزیستی ذهنی انرژی، شکوفایی و بهزیستی ذهنی: یک مدل میانجی‌گر تعدیل‌‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-44]

  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی بسته درمانی مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی بر بهزیستی روان‌شناختی و پریشانی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 49-68]

  • بهزیستی روانشناختی رابطه شخصیت پیش نگر و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری تعالی یابی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

  • بیماری خودایمنی پسوریازیس اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر رفتارهای ارتقا سلامت و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در بیماران خودایمنی (پسوریازیس) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 45-66]

پ

  • پارانویید اثر بخشی درمان شناختی رفتاری واحدپردازه‌ای بر سوگیری تعبیر چهره و ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دارای خصیصه پارانوئید [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]

  • پایبندی به درمان مطالعه کیفی عوامل مؤثر بر پایبندی به درمان در معتادان تحت درمان انجمن معتادان گمنام در شهر اصفهان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 219-240]

  • پریشانی روان‌شناختی اثربخشی بسته درمانی مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی بر بهزیستی روان‌شناختی و پریشانی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 49-68]

  • پریشانی روان‌شناختی اثربخشی واقعیت‌درمانی آنلاین بر اضطراب و پریشانی روان‌شناختی بیماران بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

ت

  • تحصیلات پدر مشارکت پدر: نقش سازگاری زوجی، کیفیت رابطه مادر – نوجوان و سطح تحصیلات پدر [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 241-262]

  • ترس از ارزیابی منفی اثر بخشی درمان شناختی رفتاری واحدپردازه‌ای بر سوگیری تعبیر چهره و ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دارای خصیصه پارانوئید [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]

  • تعارض زناشویی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر باورهای غیرمنطقی و خودتنظیمی هیجانی زنان دارای تعارض زناشویی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 241-264]

  • تعالی یابی شغلی رابطه شخصیت پیش نگر و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری تعالی یابی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

  • تعلق شغلی بررسی ارتباط شخصیت پویا و معنویت فردی و سازمانی با تعلق شغلی: نقش میانجی معنای کار [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 69-90]

  • تنظیم هیجان پیش بینی طرحواره ناسازگار خود انضباطی ناکافی بر اساس انگیزه پیشرفت، معنای زندگی و دشواری تنظیم هیجانی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 133-152]

  • توانمندسازی ارائه مدل ترکیبی توانمندسازی برای زنان حاشیه‌نشین [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]

  • توسعه ارائه مدل ترکیبی توانمندسازی برای زنان حاشیه‌نشین [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]

ج

  • جو روانی-اجتماعی طراحی و تدوین الگوی تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 197-214]

ح

  • حاشیه‌نشین ارائه مدل ترکیبی توانمندسازی برای زنان حاشیه‌نشین [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]

خ

  • خود انضباطی ناکافی پیش بینی طرحواره ناسازگار خود انضباطی ناکافی بر اساس انگیزه پیشرفت، معنای زندگی و دشواری تنظیم هیجانی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 133-152]

  • خودتنظیمی هیجانی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر باورهای غیرمنطقی و خودتنظیمی هیجانی زنان دارای تعارض زناشویی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 241-264]

  • خودشیفتگی اثربخشی آموزش مهارت‌های همدلی بر خودشیفتگی و زورگویی دانش‌آموزان زورگو [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 67-92]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی بسته درمانی مثبت‌نگر ایرانی- اسلامی بر بهزیستی روان‌شناختی و پریشانی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 49-68]

  • دانش آموزان تاثیر آموزش ذهن آگاهی کوتاه مدت بر یادآوری واژه‌های با بار عاطفی در افراد با و بدون ناگویی هیجانی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 179-200]

  • درمان ارتباطی والد-کودک مقایسه اثربخشی درمان ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر مهارت‌های ارتباطی و سازگاری اجتماعی کودکان مبتلا به نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 25-48]

  • درمان تعامل والد-کودک مقایسه اثربخشی درمان ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر مهارت‌های ارتباطی و سازگاری اجتماعی کودکان مبتلا به نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 25-48]

  • درمان شناختی رفتاری واحد پردازه‌ای اثر بخشی درمان شناختی رفتاری واحدپردازه‌ای بر سوگیری تعبیر چهره و ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دارای خصیصه پارانوئید [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]

  • درمان مبتنی برتعهد و پذیرش اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) در کاهش رفتارهای تکانشی،ناگوئی خلقی و ناامیدی در بیماران افسرده مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 201-218]

ذ

  • ذهن آگاهی کوتاه مدت تاثیر آموزش ذهن آگاهی کوتاه مدت بر یادآوری واژه‌های با بار عاطفی در افراد با و بدون ناگویی هیجانی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 179-200]

ر

  • رابطه مادر – نوجوان مشارکت پدر: نقش سازگاری زوجی، کیفیت رابطه مادر – نوجوان و سطح تحصیلات پدر [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 241-262]

  • رضایت از زندگی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیامدهای فرسودگی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 153-176]

  • رفتار خود- توسعه بررسی برازش یک مدل مفهومی از میانجی‌گری سر زندگی در کار: پیشایندهای سازمانی و پیامدهای آموزشی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 93-116]

  • رفتارهای ارتقا سلامت اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر رفتارهای ارتقا سلامت و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در بیماران خودایمنی (پسوریازیس) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 45-66]

  • رفتارهای تکانشی اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) در کاهش رفتارهای تکانشی،ناگوئی خلقی و ناامیدی در بیماران افسرده مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 201-218]

  • رهبری توانمندساز بررسی برازش یک مدل مفهومی از میانجی‌گری سر زندگی در کار: پیشایندهای سازمانی و پیامدهای آموزشی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 93-116]

ز

  • زورگویی اثربخشی آموزش مهارت‌های همدلی بر خودشیفتگی و زورگویی دانش‌آموزان زورگو [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 67-92]

س

  • سازگاری اجتماعی مقایسه اثربخشی درمان ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر مهارت‌های ارتباطی و سازگاری اجتماعی کودکان مبتلا به نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 25-48]

  • سازگاری زوجی مشارکت پدر: نقش سازگاری زوجی، کیفیت رابطه مادر – نوجوان و سطح تحصیلات پدر [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 241-262]

  • سخت کوشی طراحی و تدوین الگوی تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 197-214]

  • سرزندگی تحصیلی رابطه علّی هوش فرهنگی و سرزندگی تحصیلی با یادگیری خودراهبر از طریق میانجیگری اهمال کاری تحصیلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 177-196]

  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر رفتارهای ارتقا سلامت و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در بیماران خودایمنی (پسوریازیس) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 45-66]

  • سلامت عمومی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیامدهای فرسودگی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 153-176]

  • سوگیری تعبیر چهره اثر بخشی درمان شناختی رفتاری واحدپردازه‌ای بر سوگیری تعبیر چهره و ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دارای خصیصه پارانوئید [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]

ش

  • شخصیت پویا بررسی ارتباط شخصیت پویا و معنویت فردی و سازمانی با تعلق شغلی: نقش میانجی معنای کار [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 69-90]

  • شخصیت پیش نگر رابطه شخصیت پیش نگر و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری تعالی یابی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

  • شخصیت فکری طراحی و تدوین الگوی تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 197-214]

  • شدت بی خوابی مقایسه اثربخشی درمان کیفیت زندگی مبتنی بر تجارب زیسته دختران نوجوان دارای مشکل بی‌ خوابی با درمان گوش کردن عمیق کامل بر شدت بی‌خوابی و کیفیت خواب آنان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 117-136]

  • شکوفای انرژی، شکوفایی و بهزیستی ذهنی: یک مدل میانجی‌گر تعدیل‌‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-44]

ض

  • ضعف روحیه رابطه فعالیت گرایی هیپومانیا، ضعف روحیه و هیجانات منفی مختل‌کننده مبتنی بر فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در اضطراب، افسردگی و انگیزش جنسی مبتلایان به اختلالات عملکرد جنسی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 111-132]

ط

  • طرحواره‌درمانی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر باورهای غیرمنطقی و خودتنظیمی هیجانی زنان دارای تعارض زناشویی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 241-264]

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه اثربخشی طرحواره‌درمانی بر باورهای غیرمنطقی و خودتنظیمی هیجانی زنان دارای تعارض زناشویی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 241-264]

  • طرحواره های ناسازگار اولیه پیش بینی طرحواره ناسازگار خود انضباطی ناکافی بر اساس انگیزه پیشرفت، معنای زندگی و دشواری تنظیم هیجانی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 133-152]

ف

  • فرسودگی شغلی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیامدهای فرسودگی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 153-176]

  • فعالیت گرایی هیپومانیا رابطه فعالیت گرایی هیپومانیا، ضعف روحیه و هیجانات منفی مختل‌کننده مبتنی بر فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در اضطراب، افسردگی و انگیزش جنسی مبتلایان به اختلالات عملکرد جنسی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 111-132]

ق

  • قصد ترک شغل طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیامدهای فرسودگی شغلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 153-176]

ک

  • کارآفرینی طراحی و تدوین الگوی تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 197-214]

  • کلید واژگان: کیفیت زندگی مبتنی بر تجارب زیسته مقایسه اثربخشی درمان کیفیت زندگی مبتنی بر تجارب زیسته دختران نوجوان دارای مشکل بی‌ خوابی با درمان گوش کردن عمیق کامل بر شدت بی‌خوابی و کیفیت خواب آنان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 117-136]

  • کووید-19 اثربخشی واقعیت‌درمانی آنلاین بر اضطراب و پریشانی روان‌شناختی بیماران بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

  • کیفیت خواب مقایسه اثربخشی درمان کیفیت زندگی مبتنی بر تجارب زیسته دختران نوجوان دارای مشکل بی‌ خوابی با درمان گوش کردن عمیق کامل بر شدت بی‌خوابی و کیفیت خواب آنان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 117-136]

گ

  • گوش کردن عمیق کامل مقایسه اثربخشی درمان کیفیت زندگی مبتنی بر تجارب زیسته دختران نوجوان دارای مشکل بی‌ خوابی با درمان گوش کردن عمیق کامل بر شدت بی‌خوابی و کیفیت خواب آنان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 117-136]

م

  • مدل میانجی‌گر تعدیل‌شده انرژی، شکوفایی و بهزیستی ذهنی: یک مدل میانجی‌گر تعدیل‌‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-44]

  • مشارکت پدر مشارکت پدر: نقش سازگاری زوجی، کیفیت رابطه مادر – نوجوان و سطح تحصیلات پدر [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 241-262]

  • معتادان گمنام مطالعه کیفی عوامل مؤثر بر پایبندی به درمان در معتادان تحت درمان انجمن معتادان گمنام در شهر اصفهان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 219-240]

  • معنای زندگی پیش بینی طرحواره ناسازگار خود انضباطی ناکافی بر اساس انگیزه پیشرفت، معنای زندگی و دشواری تنظیم هیجانی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 133-152]

  • معنای کار بررسی ارتباط شخصیت پویا و معنویت فردی و سازمانی با تعلق شغلی: نقش میانجی معنای کار [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 69-90]

  • معنویت سازمانی بررسی ارتباط شخصیت پویا و معنویت فردی و سازمانی با تعلق شغلی: نقش میانجی معنای کار [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 69-90]

  • معنویت فردی بررسی ارتباط شخصیت پویا و معنویت فردی و سازمانی با تعلق شغلی: نقش میانجی معنای کار [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 69-90]

  • مهارت‌های ارتباطی مقایسه اثربخشی درمان ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر مهارت‌های ارتباطی و سازگاری اجتماعی کودکان مبتلا به نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 25-48]

ن

  • ناامیدی اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) در کاهش رفتارهای تکانشی،ناگوئی خلقی و ناامیدی در بیماران افسرده مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 201-218]

  • ناگوئی خلقی اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) در کاهش رفتارهای تکانشی،ناگوئی خلقی و ناامیدی در بیماران افسرده مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 201-218]

  • ناگویی هیجانی تاثیر آموزش ذهن آگاهی کوتاه مدت بر یادآوری واژه‌های با بار عاطفی در افراد با و بدون ناگویی هیجانی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 179-200]

  • نزاکت در کار بررسی برازش یک مدل مفهومی از میانجی‌گری سر زندگی در کار: پیشایندهای سازمانی و پیامدهای آموزشی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 93-116]

  • نوجوانان دختر مقایسه اثربخشی درمان کیفیت زندگی مبتنی بر تجارب زیسته دختران نوجوان دارای مشکل بی‌ خوابی با درمان گوش کردن عمیق کامل بر شدت بی‌خوابی و کیفیت خواب آنان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 117-136]

و

  • واژه‌های با بارعاطفی تاثیر آموزش ذهن آگاهی کوتاه مدت بر یادآوری واژه‌های با بار عاطفی در افراد با و بدون ناگویی هیجانی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 179-200]

  • واقعیت‌درمانی آنلاین اثربخشی واقعیت‌درمانی آنلاین بر اضطراب و پریشانی روان‌شناختی بیماران بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

  • ویژگی‌های شخصیتی تعیین و طراحی الگوی ساختاری رابطه تناسب های پنج گانه(فرد-شغل، فرد-سازمان، فرد- حرفه، فرد-گروه و فرد-کارراهه) و استرس شغلی باتوجه به نقش تعدیلی شخصیت [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]

ه

  • هوش فرهنگی رابطه علّی هوش فرهنگی و سرزندگی تحصیلی با یادگیری خودراهبر از طریق میانجیگری اهمال کاری تحصیلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 177-196]

  • هیجانات منفی مختل‌کننده رابطه فعالیت گرایی هیپومانیا، ضعف روحیه و هیجانات منفی مختل‌کننده مبتنی بر فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در اضطراب، افسردگی و انگیزش جنسی مبتلایان به اختلالات عملکرد جنسی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 111-132]

ی

  • یادگیری خود راهبر رابطه علّی هوش فرهنگی و سرزندگی تحصیلی با یادگیری خودراهبر از طریق میانجیگری اهمال کاری تحصیلی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 177-196]